tetex w ra

Czw, 31 Paź 2002, 18:34:39 CET

On Thu, 31 Oct 2002, Robert J. Wozny wrote:
[..]
> w tej chwili tetex _ma_ poprawne zaleznosci - problemy na ftp sa z
> tym, iz w nowym tetexie pakiety maja inne nazwy :P i nalezy _usunac_
> stare i wrzucic nowe.

Dopiero po merge wykonano cześć korekt w zależnosciach (nie wiem czy to
już wszystkie .. w yglada że nadal nei jest conajmniej w xdvi).

Kwestia jest jeszcze w jednym. Otóż jeżeli nowa postać zasobu dotyka
innych pakietów watoby jednak przeprowadzić choć jedną próbę u siebie z
reszta zasobów (vide choćby to co było robione przy przejsciu na kde 3)
próbująć to choćby przebudowac w kupie.

Tak czy inaczje zadna zmiana nie zostranie stracona bo wszystko jest w
cvs.

Kolejna rzecz nad którą prosiłbym się jednak zastanowuć to poziom
pokawałkowania tetexa. Czy zreczywiście jest potzrebne żeby to rozbijać na
tak małe kawałeczki już wręcz. O ile moze i zaleznosci już są w miare
kompletne o tyle pzrez to że najwidoczniej nie było to testowane w
otoczniu reszty zasobów nie jestem pewnien czy wszystkie podziały są
zasadne czy wręcz potrzebne (?) i czy maja wyłącznei sens wynikajacy z
dzielenai czy mają takze uzasadnienie w postaci uproszcznia w posługiwaniu
sie tym wszystkim. TO jest DUŻA niewiadoma. Przy tak duzęj ilsoci
komponentów komponentów juz na piewszy rzut oka będzie powodowac *sporo*
komplikacji. Ktoś mógłby spróbować uzsadanic aż tak radykalne podejscie od
dzielenia całsoć ?

Dopiero teraz jeszczespróbuję poszukć w tym dziry (jak kto woli cco do
ponizszego mozna mówić że sie czepiam).

Skrypty pre/post instalacyjne.
W tej chwili wpada tam cos takiego:

[ ! -x /usr/bin/texhash ] || /usr/bin/texhash 1>&2 ;

Spokojnie na pierwszy rzut oka mogłoby wyglądać:

%post   -p /usr/bin/texhash
%postun -p /usr/bin/texhash

Spec byłby o pareset linijek krótszy bo odpadłoby sporo Requires.

Jeszcze jedna rzecz to sparwa fontów type1 która conajmniej już kilka
razy była wałkowana, że wartoby zrobić z nich zasoby ogólnego użytku nie
tylko na potrzeby tetexa ale także ghoscripta i X11.
To IMHO jest nawet nieco ważniejsze niż dzielenie na małe kawąłki.

Jeszcze jedno: w texlive gdzie pakietów jest jak mrówków z tego co Krzysio
mówił jest jakiś mechanizm generowania zależnosci między poszczególnymi
rzeczami.