qt 3.0.5 & designer

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Pią, 6 Wrz 2002, 23:39:03 CEST

On pią 6. wrzesień 2002 23:12, Mariusz Witkowski wrote:
> $ time kword
> WARNING: KFontSizeAction: Size -1 is out of range
>
> real	2m46.634s
> user	2m5.050s
> sys	0m0.970s
>
> Na KDE2 tego nie było... tam kword startował w maksimum 15 sekund...
> Pakiety tylko i wyłącznie z ra wszystkie aktualne - jakieś sugestie ?
> (przebudowa qt odpada - robiłem to za czasów KDE-Packów i nic nie pomogło)
Na jakim sprzęcie ty to odpalasz? Bo u mnie na athlon 1800+ i 512MB RAM
uruchamianie (i zamknięcie) kworda trwało:
real    0m2.920s
user    0m1.680s
sys     0m0.110s
Poniżej 3s! Na poprzednim sprzęcie (PII i 64MB RAM (po uruchomieniu KDE zajęte
128MB (RAM+swap))) trwało to nie dłużej niż 15s.

Tomek

PS
Wszędzie KWord był wcześniej uruchamiany więc także zcachowany. Ja mam
self-compiled CVS (na poprzednim sprzęcie też).