qt 3.0.5 & designer

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Sob, 7 Wrz 2002, 00:07:54 CEST

Dnia Fri, 6 Sep 2002 23:39:03 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Tomasz Grobelny <grotk w poczta.onet.pl> >
napisała:

> Na jakim sprzęcie ty to odpalasz? Bo u mnie na athlon 1800+ i 512MB RAM
> uruchamianie (i zamknięcie) kworda trwało:
> real    0m2.920s
> user    0m1.680s
> sys     0m0.110s
> Poniżej 3s! Na poprzednim sprzęcie (PII i 64MB RAM (po uruchomieniu KDE
> zajęte 128MB (RAM+swap))) trwało to nie dłużej niż 15s.

To masz ql, ja nie mogę praktycznie używać KDE... i to wybitnie KDE3 z QT 3.x
a sprzęt jaki posiadam to PIII 450 512MB RAM czyli nie jest aż taki słaby...
I niestety co się do KDE przymierzam to mnie coraz bardziej odrzuca...

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |