domena...

Pon, 9 Wrz 2002, 12:20:43 CEST

On Mon, 9 Sep 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
[..]
> I jeszcze raz: nie ma nic przeciwko Tobie czy Michałowi (mówiłem to wiele
> razy i powtórze to tyle razy ilę będzie potrzeba). Sprawa rozbija się
> *li tylko o lokację*.

Okazuje, że potencjalnie jedynymi chyba tutaj przeszkodami mog być inne
preferencje co do oprogramowania do SMTP i list dyskusyjnych (Wasze i
honeya :).
Niemniej ja nie chcę sie w to wtrącać *wogóle* i zakłdam, że jeżeli się
dogadcie w dwujkę czy w trójkę to ja o reszcie nie muszę i nie chcę nic
wiedzieć.

Także prośba do Was trzech: pogajcie o tym wspólnie.
Prosiłbym tylko o wnioski końcowe z tejże rozmowy.