nowa wiewiora

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w tychy.net
Wto, 17 Wrz 2002, 23:08:17 CEST

On Tue, 17 Sep 2002 22:49:25 +0200, you wrote:

>Eee... to znaczy, że co - w efekcie przy instalacji paczki z pluginem miałby
>się przepisywać config.php i plugin miałby się dodawać automatycznie?

Przeczytaj wcześniejszy post kloczka o automatyzacji tego, nie wiem czy
jest sens to robić, choć fakt że miło jest np. doinstalować do apacha'a
jakiś mod i od razu mieć go w htppd.conf uaktywnianego, trzeba by zrobić
coś ala apxs.

>Jeśli dobrze Cię rozumiem, to mnie sie ten pomysl srednio podoba. Teraz mogę
>miec w plugins nawalonych ich 100 ale chcę mieć kontrolę nad tym, ktorego w
>danym momencie włączy a ktorego wyłączyc. Taki skrypt robilby mi bałagan w
>configu. IMO najlepiej jest tak jak teraz, czyli reczne dodawanie.

pewnie i tak każdy będzie używał conf.pl do ustwienia sobie choćby języka
czy też organizacji czy czegokolwiek, ale podoba mi się w PLD właśnie ta
automatyzacja w rc-inetd np. czy w php. to tylko pomysł :).

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć