siec + pld ciag dalszy

Śro, 18 Wrz 2002, 11:29:27 CEST

"mcINEK" <mcinek-pld w wp.pl> writes:

> PCI: Found IRQ 12 for device 00:09.0
> divert: allocating divert_blk for eth0
> ^^^^^
> Nie wiem co to oznacza, nigdy czegos takiego nie mialem.
To jest trochę nadmiarowe logowanie, nie ma się czym przejmować.
(a dla zainteresowanych divert-utils.spec)

> divert: not allocating divert_blk for non-ethernet device ppp0
>
> Rezultat jest taki ze nie dziala siec.
To nie jest rezultat tych komunikatów. Co znaczy sieć nie działa?
ethernet, ppp?

> Podam jeszcze:
>
> # ip link list
ip a i ip r również by się przydały.

> 7: ppp0: <POINTOPOINT,MULTICAST,NOARP,UP> mtu 1656 qdisc pfifo_fast qlen 3
>     link/ppp
mtu 1656?

--
Arkadiusz Miśkiewicz          niestety kloczek lubi być dyktatorem
arekm w sse.pl        AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr