Konkurencja - vide PLD 1.0

Pon, 30 Wrz 2002, 01:16:25 CEST

On Mon, 30 Sep 2002, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Własnie, ja też. Bo 1.0 juz powinno byc zamkniete.

Bzdura. Tydzień temu z kawałkiem pisałem o poniedziałku, ów poniedziałek
mamy od godziny. Za kawałek pójdą do wygenerowanai iso i po połufdniu
będzie można zamknać całość.

> Bo sobie tak od pewnego czasu patrze, dążąc do dokonczenia portu PPC,
> ktory caly powstal w krotszym czasie niz PLD 1.0 na ix86 sie tylko
> "mrozi", ze znowu na buildery wędruje caly smietnik z perl-* na czele.

O jakim śmietniku mówisz ?
Jeżeli nic innego się nie dzieje, a reszat osób albo nie ma czasu albo
myli że coś się ustabilizuje przez zależenie to idzie to co jest obrobione.

> Rozumiem kde3 - poszlo bezbolesnie, szybko, ale... znowu niestety
> pldnotify.awk pracuje i to w sposob szkodliwy, co widac i tutaj
> na liscie -  wnioski o downgrade, bo "nowa wersja nie dziala".

Marcin jesteś pewien, ze jesteś pewien że wiesz o czym mówisz ?
Pzrejście na KDE 3 wcale nei było bezbolesne. Na razie nie ma nadal
niczego co by byłoby w stanie odwlec w czasie wypuszczenie 1.0.

Co do http://www.aurox.pl/ to naprawdę nie wiem czym się przejmujecie ? :)
Przecież coś takiego można było zrobić w każdej chwli. To że ktoś to
zrobił to już inna sprawa :)

To że ktoś to zrobił i raptem wystawił pięć obrazków na krzyż mając de
facto na pokładzie RH nie nie zmienia faktu, że to jest RH tylko w
bardziej cienkiej (fioletowej ?) folji.

W opisie nie ma *niczego* co by wykraczało po za czyste RH. Wobec tego to
jest nic innego jak tylko RH. Poprostu ktoś nie wie (jeszcze), że sprzedaż
RH z pudełek to kiepski interes i zamierza wtopić troche kasy na promocję tego
samego tylko pod innym napisem .. kij w rękę na drogę i to nawet jeżeli
będzie wokół tego troche zamiesznia medialnego to tylko na tym się
skończy. Nawet jeżeli ktoś da się na to nabrać (a niewiątpliwie będą
tacy :) to w przypadku konkretnych osób uda się to tylko raz :)