Konkurencja - vide PLD 1.0

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pon, 30 Wrz 2002, 10:38:17 CEST

On Mon, 30 Sep 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> Bzdura. Tydzień temu z kawałkiem pisałem o poniedziałku, ów poniedziałek
> mamy od godziny. Za kawałek pójdą do wygenerowanai iso i po połufdniu
> będzie można zamknać całość.

1) w8. Nie jestem pewien co do kernela 2.2.22-2 (ide chipsety). troche
   brzydko by bylo zamknac tak PLD.

2) instalator na PPC nie jest dokonczony, to oznacza, ze platworma ppc nie
   bedzie mrozona ? z racji czasu mozna by zrobic instalator dla pmac (p.
   Wozny cos przygotowywal ?) oraz dla chrp (dlaczego by nie ? mam dwie
   b50 na stanie, moge sie pobawic ...)

3) infrastruktura Security Teamu jest gotowa, ale wymaga dokladnej analizy
   Security Announce'ow. Dlatego updates/ + Sec Team bedzie mogl ruszyc za
   tydzien.

4) czy jest przewidziana polityka dla 1.0 -> 1.x ? I dla 2.0 ? 1.x z
  checia przejme Ja i Security Team (mowie tutaj w moim imieniu, nie
  imieniu Security Teamu)
  Co do 2.0 rozumiem ze w przeciagu roku, poltora roku bedzie 2.0 z .... ?
  ... gcc-3.2 ?
  ... kernel-2.4.x/kernel-2.6 (?)
  ... glibc-2.3.xx (?)
  etc, etc ?

Z niektorych (moim zdaniem) technicznych pktow prosil bym o 3dni wolnego,
aby (chociazby) 2.2.22-2 moglo sie przetestowac dostatecznie dobrze.
Sebek mogl bys 2.2.22-2 na htp3xx sprawdzic ? ludzie, sprawdzcie tez VIA
(nie mam dostatecznie duzo sprzetu ....).

z drogiej strony mozna to olac, wpisac do KNOWN_BUGS i olac. Moze jakies
QA (na wzor debiana) zadba o to w pozniejszym czasie. Narazie Security
Team bedzie dbac o rozwoj 1.0 -> 1.x (security fixy, etc, zreszta pisalem
juz kiedys o tym).

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)