Konkurencja - vide PLD 1.0

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pon, 30 Wrz 2002, 11:01:08 CEST

On Mon, 30 Sep 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Mon, 30 Sep 2002, Krzysiek Taraszka wrote:
> [..]
>
> Ja nie zamierzam nic robić w 1.0 ponad rzeczy niezbędne czyli poprawianie
> ewidentnych błędów i sec poprawki. Tym samym za kilka dni zaczyam się
> przestawiać na pracę nad kolejna wersją. Jeżeli ktoś będzie chciał nieco
> mocniej konserwować 1.0 ddając poprawki po to żeby za kawałek można było
> wypuścić powidźmy 1.0.1 z poprawkami i może jakimiś aktualizacjami to już
> osobna sprawa. Wszystko zależy od tego *czy* bęndą ludzie którzy będą
> [...]

Mozesz liczyc na Security Team, chociaz samemu bedzie ci ciezko nagle
pracowac nad dwiema liniami PLD ... 1.0 zostaw nam (oraz
branchowi/etykiecie PLD_1.0 czy PLD_1_STABLE czy jak sie to tam bedzie
zwalo.
Zobaczysz, powstanie po pewnym czasie burdel organizacyjny ...

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)