Konkurencja - vide PLD 1.0

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 30 Wrz 2002, 18:56:53 CEST

On Mon, 30 Sep 2002, Krzysiek Taraszka wrote:
> 1) w8. Nie jestem pewien co do kernela 2.2.22-2 (ide chipsety). troche
>    brzydko by bylo zamknac tak PLD.

o będzie wcześniejszy release - co za problem?

> 2) instalator na PPC nie jest dokonczony, to oznacza, ze platworma ppc
> nie bedzie mrozona ? z racji czasu mozna by zrobic instalator dla pmac
> (p. Wozny cos przygotowywal ?) oraz dla chrp (dlaczego by nie ? mam dwie
> b50 na stanie, moge sie pobawic ...)

PPC AFAIR nie miało być w 1.0 uwzględnione, właśnie przez instalator. I
niech tak zostanie.

> 3) infrastruktura Security Teamu jest gotowa, ale wymaga dokladnej
> analizy Security Announce'ow. Dlatego updates/ + Sec Team bedzie mogl
> ruszyc za tydzien.

A myślisz, że w tym czasie coś wyjdzie wymagającego poprawiania? :)

> 4) czy jest przewidziana polityka dla 1.0 -> 1.x ? I dla 2.0 ? 1.x z
> checia przejme Ja i Security Team (mowie tutaj w moim imieniu, nie
> imieniu Security Teamu)

Dlaczego nie? :)

> Co do 2.0 rozumiem ze w przeciagu roku, poltora roku bedzie 2.0 z .... ?
> ... gcc-3.2 ?
> ... kernel-2.4.x/kernel-2.6 (?)
> ... glibc-2.3.xx (?)
>  etc, etc ?

Zobaczymy

> z drogiej strony mozna to olac, wpisac do KNOWN_BUGS i olac. Moze jakies
> QA (na wzor debiana) zadba o to w pozniejszym czasie. Narazie Security
> Team bedzie dbac o rozwoj 1.0 -> 1.x (security fixy, etc, zreszta
> pisalem juz kiedys o tym).

Dokładnie.
Nigdy nie wypuści się niczego doskonałego.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...