Wolna amerykanka w PLD?

Pawel Wilk siefca w entropy.echelon.pl
Śro, 9 Kwi 2003, 14:30:41 CEST

> to ja proponuje dopracowac wine i w pld spaczkowac programy windowsowe w
> rpm-ie bedzie prawie to samo...

Ja jebie, ludzie..

Coś mi się widzi, że problemem nie jest tu technologia tylko głupie
myślowe stereotypy. Tak myślą dzieciaki: posprzątałbym swój pokój, ale
mama mi kazała to zrobię na złość i go nie posprzątam, chociaż bym chciał.
Włączyłbym taki mechanizm, ale podobną rzecz zrobił Microsoft, więc
muszę być przeciw, bo pewnie się nie uda. Lenistwo intelektualne
rulez. Na zasadzie prostych skojarzeń pisze się powieści fantastyczne, a nie robi
oprogramowanie. To, że M$ coś zepsuł nie znaczy zawsze, że koncept był
do dupy, tylko, że mają burdel w organizacjii, za mało zdolnych ludzi, którym
zależy, etc etc..

Proszę o rzeczowe argumenty.

--
Pawel Wilk ( siefca @ entropy echelon pl )           ) pld-devel )