HOME_ETC

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Czw, 10 Kwi 2003, 01:26:42 CEST

On Thu, Apr 10, 2003 at 01:19:32AM +0200, Tomek Orzechowski wrote:

> Względne, czy bezwględne?

To ja może ostatni raz:

Lepiej, żeby były bezwzględne, bo a) to niczemu nie przeszkadza (z wyj.
sampoczucia kloczka), b) patche będą prostsze, a co za tym idzie (i jest
BARDZO ważne) mniej podatne na błędy. Sam poprawiałem patch home_etc w
mplayerze, ponieważ ów segfaulotwał, choć home-etc nie używam. I niech
mi nikt nie wciska, że mniejsza podatność na błędy to żaden argument.
Dla mnie to argument koronny.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h