SPECS: dnsmasq.spec (HEAD)

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Wto, 15 Kwi 2003, 17:15:00 CEST

Michał J. Podyma <misiek w r-h.pl> [15-04-2003 16:53]:

Więc?

> imho zaden argument,

To nie miał być argument.  To jest podanie powodu, dla którego miałbym
chcieć to zrobić.  Po to, żebyś nie pisał, że instalowanie kilku
programów o tych samych możliwościach jest ,,bez sensu''.

Na argumentację czekam od Ciebie; to Ty chcesz ograniczyć elastyczność.
Postawiłeś tymi commitami pewną tezę, teraz ją udowodnij.

> to samo mozna by powiedziec o np sendmailu
> i postfixie czy o serwerach ftp, bo chce miec to i to - bo chce sobie
> dokumentacje poczytac, zobaczyc jak to dziala

W przypadku serwerów SMTP konfliktuje jeszcze dowiązanie symboliczne
/usr/lib/sendmail (co najmniej).  Ale tu też jestem zdania, że konflikty
między pakietami należy _usuwać_, gdy to tylko możliwe, a nie sztucznie
tworzyć nowe.

> wiekszosc uslug wymaga konfiguracji i to jest nie do unikniecia ;),

Mnie interesują przestoje w działaniu, nie unikanie konfiguracji.
Też są dla Ciebie nie do uniknięcia?  :->

> hmm, to co w przypadku sendmaila, postfixa czy innych smtp, popow
> tez bys chcial usunac obsolets, bo nie pozwalaja zainstalowac
> sie jednoczesnie, przeciez to jest bez sensu.

Na razie piszemy o małych serwerach DNS, to po pierwsze.

Po drugie: potrafisz wykazać to ,,bez sensu''?

> ale to ty wspominales o restarcie, patrz poczatek maila

Owszem, ale później się zreflektowałem. ;->  Wydawało mi się, że używasz
tego jako argumentu.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]