SPECS: dnsmasq.spec (HEAD)

Michał J. Podyma misiek w r-h.pl
Wto, 15 Kwi 2003, 17:58:57 CEST

On Tue, 15 Apr 2003 17:15:00 +0200
Radoslaw Zielinski <radek w karnet.pl> wrote:

> Więc?

po raz kolejny tak wspolny port 53 udp

> To nie miał być argument.  To jest podanie powodu, dla którego miałbym
> chcieć to zrobić.  Po to, żebyś nie pisał, że instalowanie kilku
> programów o tych samych możliwościach jest ,,bez sensu''.

tak samo jest bez sensu instalowanie 2 serwerow keszujacy jak i bez
sensu jest instalowanie 2 demonow pop3

> Na argumentację czekam od Ciebie; to Ty chcesz ograniczyć
> elastyczność. Postawiłeś tymi commitami pewną tezę, teraz ją
> udowodnij.

> W przypadku serwerów SMTP konfliktuje jeszcze dowiązanie symboliczne
> /usr/lib/sendmail (co najmniej).  Ale tu też jestem zdania, że

no tak, a pop3, tfp, ftp, imap ?

> konflikty między pakietami należy _usuwać_, gdy to tylko możliwe, a
> nie sztucznie tworzyć nowe.

jaki sztuczny konflikt uruchom binda i masqdns'a na raz

> Mnie interesują przestoje w działaniu, nie unikanie konfiguracji.
> Też są dla Ciebie nie do uniknięcia?  :->

:)

> Na razie piszemy o małych serwerach DNS, to po pierwsze.
>
> Po drugie: potrafisz wykazać to ,,bez sensu''?

no uzasadnij mi sensownie uzywanie 2 serwerow keszujacych

> Owszem, ale później się zreflektowałem. ;->  Wydawało mi się, że
> używasz tego jako argumentu.

;)

hmm, a moze inaczej, zalozmy ze instaluje to jakis juzer,
instaluje powiedzmy pdnsd, nie podoba mu sie bo "cos nie dziala" tak jak
by on chcial, potem robi rpm -Uvh masqdns, startuje go i tu
zima nie moze podpiac sie do portu, nastepna rzecza jaka zrobi
to post na pcol albo na pld-users ;)

--
Michał J. Podyma <michalp w r-h.pl> <michalp w cna.us.edu.pl>
SySadmin @ R - H . PL    [ http://f.com.pl ]