SPECS: Zope

Sob, 19 Kwi 2003, 18:46:45 CEST

On Sat, 19 Apr 2003, Adam Szpakowski wrote:
[..]
> Mam zopy z debiana, mandreka i rh... jeśli jest tam coś jeszcze to chętnie
> zerknę.

Tak czy inaczej .. {http|ftp}://worek.pld.org.pl/

> Na razie głowię się czy /var/lib/zope to dobre miejsce na ZODB. Data.fs
> potrafi się straszne rozrastać. Musze doczytać co na ten temat mówi FHS. Czy
> nie należy przypadkiem wrzucić tego podownie jak apacha do /home/services?

Nie na pewnoe nie /home/services. Tena katalog jest na katalog domowy
uzytkownika serwisu o ile dla takowego jest potrzebny dostęp via shell.
W /var/lib/zope pewne rzeczy maja prawo się rozrzeczać do takich rozmiarów
jakie są potrzebne.

Jeszcze jedno. Dodałem %ghost /var/log/zope ale nei wiem z jakim
użytkownikeim uprawnieniami powinien być ten plik (w razie czego mzoę
wymagać tu też korekty Zope.logrotate).
Jaklbyś mógł na to zerknać bo to ejst tak pro forma zrobione ale bez
testowwanai i sprawdzanai jak faktycznie być tu powinno z uid/gid/perm
tego pliku.

Torochę średnio podoba mi się to jednak wszytko ląduje w /usr/lib/zope.
I pliki dancyh i moduły ..
Ale może inaczje na razie się nie da (?).

Zope za jakiś miesiąc sam będę potrzebował także w razie czego mogę
jeszcze się "wtryniać" ;)