-Os

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 25 Kwi 2003, 10:02:19 CEST

On Fri, Apr 25, 2003 at 09:47:04 +0200, wrobell wrote:

> Taki problem robić to na branch-u z odpowiednio zmienionym release

Wtedy do Nesta by tego nie zbudowano i nikt by nie testował. A mi się
wydawało, że to Nest jest do eksperymentów i póki nie ma Ac idzie tam
wszystko z HEAD. Najwyraźniej niektórzy zapomnieli, do czego to służy.

> (mogłbyby istnieć wtedy dwie wersje pakietów w nest)?

Nie mogłyby, bo ZTCP tam grasuje skrypt, który przenosi stare wersje do
OLD czy /dev/null.

> Dodatkowo dokumentować i przedstawiać odpowiednie wyniki testów
> w dokumentacji w Pld-doc?

Wartości zwracane przez time? Czy może całe polecenia, jakimi testuję?

Wiesz, tak badano całun - 5 razy. Tylko zapomnieli, że to nie było 5
testów, a jeden test powtórzony 5 razy, bo przeprowadzano go na tym
samym fragmencie.

Żeby nie brnąć w dyskusji: jak miałoby wg Ciebie wyglądać dokumentowanie
bzipa?

Test: time bzip2 jakiśmójdużyplik
bzip2  4.55s user 0.46s system 0% cpu 6.634 total

I co komu niby to da?

> Jeśli chcesz kogoś przekonać do swoich rozwiązań, to musisz odwalić kupę
> roboty. W dodatku to udokumentować. Całkiem możliwe, że sam.

Nie chcę nikogo przekonywać. Nie mam ochoty na kupę roboty. Nie lubię
dokumentować.
PLD jest doskonale dopasowane do EU - wszystkie obecne prace prowadzone
są na zasadach przekazywanych _ustnie_ z dziada na ojca. Ale już
wprowadzenie czegoś nowego to tyle biurokracji, że się odechciewa.

Po raz kolejny: JAK konkretnie ma wyglądać dokumentacja tego i CO ma
zawierać wg Ciebie? Bo wg mnie to jest pusty 'argument', który robi za
zasłonę dymną.

> Nie twierdzę, że te zmiany nie mają sensu. Ale są wprowadzane zbyt szybko.

Były wprowadzane szybko, żeby zdążyć przed Ac.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...Dżahilijja... znowu? Nadal...