-Os

wrobell wrobell w ite.pl
Pią, 25 Kwi 2003, 10:16:57 CEST

On Fri, Apr 25, 2003 at 10:02:19AM +0200, Tomasz Pala wrote:

> Wtedy do Nesta by tego nie zbudowano i nikt by nie testował. A mi się
> wydawało, że to Nest jest do eksperymentów i póki nie ma Ac idzie tam
> wszystko z HEAD. Najwyraźniej niektórzy zapomnieli, do czego to służy.

Spokojnie? Skąd ta pewność, że nie poszłoby do nesta?
Pytałeś kogokolwiek, kto ma uprawnienia do wysyłania zleceń?

Ze swojej strony mogę zapewnić, że taki pakiet posłałbym na builder-y.
Ale _muszę_ mieć do tego podstawy, ponieważ te pakiety są używane na codzień
przez kogoś...

> Nie mogłyby, bo ZTCP tam grasuje skrypt, który przenosi stare wersje do
> OLD czy /dev/null.
Do OLD. I co z tego?

> Wartości zwracane przez time? Czy może całe polecenia, jakimi testuję?
Wszystko co się składa na test. Metodologia, dane testowe, sposób
pomiaru, kompilator, glibc...  Tak by ktoś, kto będzie czytał tą
dokumentację, mógł powtórzyć Twoje testy.

[...]
> I co komu niby to da?
To co ty chcesz osiągnąć.

> Nie chcę nikogo przekonywać. Nie mam ochoty na kupę roboty. Nie lubię
> dokumentować.
Jak widzisz, ciężko się w ten sposób współpracuje.

[...]
> Były wprowadzane szybko, żeby zdążyć przed Ac.
Śpiesz się powoli.

    wrobell <wrobell w ite.pl>