pam i sygna³y

Czw, 7 Sie 2003, 13:31:20 CEST

On Thu, 07 Aug 2003, Jakub Bogusz wrote:

> Hm.
> Kiedy SIGCHLD móg³by zrobiæ co¶ z³ego? Chyba tylko je¶li program ustawi³
> wcze¶niej jego obs³ugê na jak±¶ w³asn± procedurê.
> Je¶li ustawimy go na SIG_DFL, czyli zgodnie z signal(7) ignorowanie
> sygna³u (ale nie równoznaczne z ustawieniem na SIG_IGN[1]), to czy
> SIGCHLD mo¿e wyrz±dziæ jak±¶ krzywdê? Nie widzê takiej mo¿liwo¶ci.

Oj, zawsze mi sie wydawalo ze proces ktory dostal SIGCHLD potrafil ze
smutku po zabitym potomku umrzec. Jesli mi sie wydawalo, i SIG_DFL
dziala jak chcemy to nie widze przeszkod w zaaplikowaniu pacza.

Janek
--
Jan Rêkorajski            |  ALL SUSPECTS ARE GUILTY. PERIOD!

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl