Obsoletes czy nie obsoletes

Arkadiusz Patyk areq w pld.org.pl
Sob, 23 Sie 2003, 23:24:25 CEST

On Sat, 23 Aug 2003 23:01:56 +0200, you wrote:

>Np. "używam/chcę używać boa/thttpd/* do podawania statycznych stron na
>tej samej maszynie, na której apache męczy servlety/php/skrypty perlowe" ;)
>Takie wystarczy.

mam to samo ;)

>Kiedyś pojawiło się uzasadnienie "żeby dało się zainstalować wszystkie
>pakiety z dystrybucji bez konfliktów" - tego już nie uważam za sensowne
>uzasadnienie.

wszystkie to  faktycznie przesada - ale te które nie konfilktują pliki
IMHO tak
np. solid-pop i tpop3d
Migruję aktualnie z solid-pop -> tpop3d i w okersie przejsciowo
testowym mam obydwa przybindowane do róźnych ip
Konflikt między nimi jest sztuczny i utrudnia mi życie.

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org/]
[IRC:areq ICQ:16231667  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP14126-RIPE]