SPECS: gettext.spec (HEAD) autoconf.spec (HEAD) automake.spec (HEAD)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pon, 25 Sie 2003, 23:08:09 CEST

On Monday 25 of August 2003 22:56, wrobell wrote:
> czyli sam przyznajesz, że to tylko tymczasowa sprawa. bo i tak
> w końcu w ac znajdą się w/w pakiety z funkcjonalnością dla
> xemacs-a/emacs-a. więc po co żonglować commitami i wprowadzać zamieszanie?

Jeden commit to dla ciebie zamieszanie? A co do xemacsa - ja nie mam pojęcia
ile czasu zajmie postawienie go na ftpie. Jeśli się okaże, że nikt nie jest
zainteresowany, to pewnie przeżyjemy spory kawałek czasu bez xemacsa. Mnie on
w każdym razie nie interesuje (tzn. qt musi działać... gcc musi działać...
ale xemacs z punktu widzenia dystrybucji to jest po prostu jeszcze jeden
program użytkowy).

> jedynym argumentem, który podałeś (jeśli coś przegapiłem...) to fakt, że
> .src.rpm-y będą ok. ale w/w pakiety i tak nie mają standardowej
> funkcjonalności. więc co za różnica? przecież pakiety na ftp-ie są
> do bani i będzie trzeba je w końcu przebudować, odkręcać commity...
> bez sensu.

Odkręcanie commitów to jest żaden argument. Trwa to jakieś 10 sekund.
Nie widzę żadnej logiki w twojej argumentacji odnośnie 'nieistotności' sprawy
z src.rpmami. Podaj mi jakieś argumenty *przeciw* temu, żeby src.rpm dał się
bez wiedzy tajemnej zbudować w dystrybucji (jak już mówiłem 'zamieszanie z
commitami', to nie jest argument).

> ac? po co?

Eeeee. Prawdę mówiąc rozbraja mnie to pytanie. Dla tych samych powodów dla
których RA-branch odzwierciedla stan ra. Pamiętasz jak było przed mrożeniem
Ra? No. To będzie tak samo. Nest zamiast wypełniać brak Ac będzie sobie
siedział z ograniczoną ilością pakietów branych z jakichś branchów. Chyba, że
ktoś ma pomysł na jakąś rewolucję? Bo jeśli nie, to ja nie mam najmniejszego
zamiaru zwracać uwagi na to, że na neście się przestało coś budować (tak samo
jak nie mam zamiaru zwracać uwagi na DC).

> ktoś chce posłać na builder nest w/w pakiety i przez Ciebie musi użyć
> teraz bcondów.

A przez to, że ktoś sobie chce puścić na nest (po co? obecnie istnienie sporej
ilości pakietów na neście będzie bezcelowe, bo się praktycznie niczym nie
będą różniły), to ja mam używać bcondów?