[Ra] amavis-new, clamav i mks - pytań kilka przed paczkowaniem

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Czw, 28 Sie 2003, 13:00:22 CEST

On Thu, Aug 28, 2003 at 12:31:26PM +0200, Andrzej Zawadzki wrote:

> A to już nie bardzo...

> Tylko, że to tak naprawdę nic nie da... (e tym przypadku) bo przecież
> logika jest OR a nie AND (wirus), no chyba, że dasz potem znać mksowi,
> że mają stere bazy ;-)

Ile procent maili ma wirusy? 5%? Zakładając, że A jest dwa razy lepszy
od B, to być na takiej skróconej ewaluacji zyskał 2.5% wydajności.
Pozatym wcale nie wiesz czy tak nie robi. Może też odpalać AV
równocześnie (co na maszynie SMP może być niezłym pomysłem).

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h