gnome - poprawki

wrobell wrobell w ite.pl
Śro, 10 Gru 2003, 11:36:05 CET

On Wed, Dec 10, 2003 at 11:12:35AM +0100, Marcin Krzyzanowski wrote:
> W liście z śro, 10-12-2003, godz. 01:11, wrobell pisze:

źle to ująłem, sorry - powinien być tryb przypuszczający:

> skad wiesz ze nie lądują ? w 2.4 przewaznie nie lądują z oczywistych
> względów, bo jest zamrozone juz dawno.

rozumiem, że rozszerzenie funkcjonalności dla 2.4 nie następuje, ale
przecież poprawki cały czas się ukazują. zgadza się? natomiast jeśli
Twoje łaty nadają się wg. gnome team do 2.6, to czemu lądują one u nas
na HEAD? (jeśli jest inaczej, to wybacz, ale z Twoich słów nie wynika...)

chodzi mi o to, żebyś nie robił sobie z pld poletka doświadczalnego
dla swoich łatek, które zmieniają _funkcjonalność_ lub _wygląd_ gnome[1][2]

do 2.4 powinny wpadać teraz poprawki błędów i o ile łata top_panel_size
jest jeszcze pierdołą, to notification_area_applet jest dla mnie mocno
dyskusyjne i chciałbym widzieć uzasadnienie w commit log-u takiej zmiany
(np.: zgodność z HIG)

[...snip...obrażalstwo...]

    wrobell <wrobell w ite.pl>

[1] pomijam poprawki błędów
[2] pomijam także lepsze ikony czy splashscreen-y _zaaprobowane_
    na liście przez pld team