gnome bez panelu - czy to ma sens?

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Pią, 12 Gru 2003, 12:57:33 CET

On Fri, Dec 12, 2003 at 12:54:13PM +0100, wrobell wrote:
> obecnie dąży się do pełnego wykorzystania gstreamer-a w gnome
> (spójrz na gnome-media w 2.5)

tak, i bardzo dobrze ja im strasznie dopinguje bo gstreamer jest
cholernie fajnym i wygodnym rozwiazaniem, poprostu ostatnia stabilna
wersja jeszcze nie dziala tak jak moznaby sie po niej spodziewac, wiem
ze w wersji 0.7.x poczynionio spore zmiany, i mam nadzieje ze uda sie
ustabilizowac do wydania gnome 2.6

--

Marcin Krzyzanowski
www   : http://krzak.linux.net.pl