gnome bez panelu - czy to ma sens?

wrobell wrobell w ite.pl
Pią, 12 Gru 2003, 13:01:22 CET

On Fri, Dec 12, 2003 at 12:57:33PM +0100, Marcin Krzyzanowski wrote:

> tak, i bardzo dobrze ja im strasznie dopinguje bo gstreamer jest
> cholernie fajnym i wygodnym rozwiazaniem, poprostu ostatnia stabilna
> wersja jeszcze nie dziala tak jak moznaby sie po niej spodziewac, wiem
> ze w wersji 0.7.x poczynionio spore zmiany, i mam nadzieje ze uda sie
> ustabilizowac do wydania gnome 2.6
no cóż, nie liczyłbym na wielką stabilizację. droga jeszcze daleka.

ale po wydaniu 2.6 zapewne więcej ludzi zajmie się gstreamer-em.
podobno jeszcze kde team ma zamiar uznać gstreamer-a jako swoją
podstawową platformę multimedialną. niewątpliwie przyszłość wygląda
obiecująco.

    wrobell <wrobell w ite.pl>