gnome bez panelu - czy to ma sens?

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Pią, 12 Gru 2003, 17:33:07 CET

WYBACZCIE - nie doedytowałem maila do końca przed wysłanieniem -
powtarzam go, tak, jak miał iść.

Tak, wiem, młotkowy ze mnie :P.

w> gnome-session _działa_, to że nie zainstalowałeś sobie nautilusa tudzież
w> jakiegoś bardziej wypasionego wm-a (np.: z menu) niz metacity, to już
w> _Twoja_ sprawa.
Wspomniany zwis następował w momencie, gdy nautilus _był_
zainstalowany, a nie było gnome-panela. To normalka?

w> nie bardzo rozumiem potrzeby młotkowych. i szczerze mówiąc mam ciekawsze
w> rzeczy do robienia niż zajmowanie się ich bolączkami. nie rozumiem też
w> dlaczego mam się zajmować czymś na co nie mam ochoty.
Czy ktokolwiek zasugerował, że to właśnie Ty masz rozwiązać ten
problem (złe słowo - lepsze niedogodność). Czy ktokolwiek każe
Tobie rozwijać idee HOME_ETC? Chyba w PLD jest tak, że każdy
robi to co chce/potrzebuje. Inni developerzy widzą kwestię inaczej i
przedstawili propozycje rozwiązania. I byćmoże się tym zajmą. Na pewno
rozważą Twoje zdanie i może podejmą jakieś kroki w czasie, gdy Ty
będziesz dłubał przy czym innym. Dorobią mechanizm, z którego Ty nie
będziesz korzystał, bo jesteś taki zajebisty, że nie musisz, bo albo
znasz wszystkie dyskretne powiązania pakietów albo masz czas, żeby się
ich uczyć. Natomiast będzie wiele osób, które skorzystają z takiech
metapakietów, czy innych ułatwień i będą wdzięczni.
Twoim zdaniem to jest robienie niepotrzebnej dogodności "młotkowym",
a moim dorobienie fajnego ficzersa, który uczyni PLD jeszcze bardziej
zajefajnym, tak poldek całkowicie zmienił komfort instalowania rpmów i
aktualizacji systemu.

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 ) młodszy młotkowy Szymon 'trasher' Kochański             (