Odnośnie planów co do Ac

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Sob, 13 Gru 2003, 02:15:27 CET

On Thu, Dec 11, 2003 at 05:28:10PM +0100, Mariusz Mazur wrote:
[...]
> wykańczaniem oskryptowania ftpa (jeszcze mam kilka pomysłów), domontowaniem
> builderów dla 2.4 (proszę na priva się zgłaszać z architekturami na które
> jest to potrzebne... zgaduję, że alpha i sparc się do nich nie zaliczają?)

A może by tak dla odmiany zrobić jakieś _działające_ jądro na alphę? :>
Może być 2.4 albo 2.6.
Jak na razie z kernel*.alpha.rpm 2.2.x czy 2.4.x do użytku nadawały się
tylko nagłówki.
(problem z testami... alpha do której mam dostęp to jest właśnie
builder ac, więc do testowania się nie nadaje)

PS. 2.6 sprawia się całkiem miło pod dużym obciążeniem
(przez chwilę miałem >3000 procesów, loadavg>800 - to z powodu
niekompatybilności libtoola 1.5a-cvs z pdksh - ciekawe, kiedy buildery
to będą przerabiać? ;>)
ale nadal rmmod jest zabójczym narzędziem
i tdfxfb nie działa bez łatania.