Plany odno¶nie Ac

robert j. wozny speedy w eu11.ziew.org
Sob, 13 Gru 2003, 17:28:02 CET

On Sat, 13 Dec 2003, Mariusz Mazur wrote:

> - cofnąć wszędzie do 1.4, co bodajże RMF zaproponował

1. to ja Ci zaproponowałem.

> [...]
> mozillę 1.4 na jakimś branchu i puścić. Po długich a ciężkich skończyło się
> na rozwiązaniu pierwszym, gdyż do rozwiązania drugiego oczywiście nikt się
> nie kwapił. Co poniektórzy (spidi) próbowali mi wmówić, że to ja mam
> wprowadzić rozwiązanie drugie. Takiego wała. Wtedy też powstał tamten cytat.
> NIE będę ŚWIADOMIE psuł innych architektur, ale też nie interesuje mnie to,
> że spidiemu nie działa i ja mam mu poprawić. Jak tylko katalog test wróci do
> łask, to inne architektury nie powinny być psute ani świadomie, ani przez
> przypadek. Póki co jest jak jest. Deal with it.

2. i znowu swoje. naprawdę masz coś z głową. NIE DZIAŁAŁO na innych
platformach niż x86. ale Ty tego nie rozumiesz, nie rozumiałeś i chyba nie
zrozumiesz.

undefined Ci to mówił, lecz także to ignorowałeś. BO TY IGNORUJESZ to, co
dla ciebie jest niewygodne.

wycofać miałeś z drzewka dists/ac do drzewka ac/test. niestety Twoje
zapatrzenie nie pozwoliło Ci tego zrobić ("bo u mnie na duronie działa").

> (MMAZUR): Ok, jeśli ktoś przygotuje 2.4.20 i puści na buildery, to chętnie
> przeniosę do głównego drzewka.
> (SOMEONE): Ale mi nie działa i *ty* masz to zrobić.
> (MMAZUR): Spierdalaj.
> Oczywiście skończyło się tym, że nikt tego 2.4.20 nie zrobił i nie puścił.

dziwne, iż 2.4 działa. a problemem była zjebana automatyka, którą miałeś
zrobić 7 miesięcy temu. (tak jak resztę automatyki).

dziwne, iż eu11 chodzi cały czas na 2.4.20, dziwne co ?

-- r.