phpost

Szymon 'Trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Śro, 19 Lut 2003, 00:59:04 CET

PSK> Nic ? Wiesz, podchodzisz do tego w bardzo wąski...

Napisalem, ze celowo przejaskrawiam, no nie? No dziala, czasem,
przyznaje :).

PSK> Jakbyś sam kompilował php i wszystko to byś zrozumiał :)
Chyba od tego jest dystrybucja, no nie? Zeby kompilowac, a nie
korzystac z gotowcow. Od kompilowania sa wszechwiedzacy developerzy, a
nie marni (l)userzy.

Ponownie przepraszam za swój prowokacyjny ton wzbogacony nutka
sarkazmu. ;P

--
Pozdrowienia,
 Szymon 'Trasher'                   szymon @ trashlandia.dyndns.org