ltsp - gdzie dawać ?

Przemysław Stanisław Knycz zolw w wombb.edu.pl
Czw, 27 Lut 2003, 09:36:02 CET

Dnia Thu, 27 Feb 2003 09:19:14 +0100
Robert Kurtys <bob w pozyton.net.pl> naszkrobał:

> /home/service/ltsp

wybrałem to

> symlink ltsp.conf do /etc

będzie

> teraz co do uzywania jajec distro do ltsp:
> trzeba popatrzyc jak sa obslugiwane sieciowki w ltsp i dopiero cos
> probowac robic - jak sie ma ze 20 albo wiecej takich pecetow jako
> terminali i kazdy ma inna sieciowke i mialbym do kazdego robic recznie

Są automagicznie ładowane przez linuxrc, nie ma problemów z żadną
standartową sieciówką, ja robiłem testy na rtl8139, sis900, ne2k-pci,
3c509, 3c905 oraz ne

> mozliwe do uzyskania zyski to optymalizacja dla architektur, nowsze i
> pelniejsze Xy

imo to jest strata czasu, przy tych zastosowaniach raczej optymalizacja
architekturowa jest bezsensem

> i zmniejszenie calosci dzieki uglibc

o, tutaj masz rację, chociaż - core + x + fonts + kernel + local_apps
zajmują tylko 50 MB ... Czy jest sens się bawić w zmniejszanie robiąc
sobie kłopotu ? imho nie, to naprawde jest dobrze dopracowane, można w
%{_ltspdir}/etc/rc.local dodać info że jest przystosowane do pracy z PLD
i wór ;)

> no i wreszcie gdyby przeniesci to na wlasne podworko to mozna by

Kto na to znajdzie czas ? :)

--
.----[ a d m i n at w o m b b dot e d u dot p l ]----.
| Przemysław Stanisław Knycz,  djrzulf w jabber.gda.pl |