ltsp - gdzie dawać ?

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Czw, 27 Lut 2003, 17:30:11 CET

On Thursday 27 February 2003 09:36, Przemysław Stanisław Knycz wrote:
> Dnia Thu, 27 Feb 2003 09:19:14 +0100
>
> Robert Kurtys <bob w pozyton.net.pl> naszkrobał:
>
> wybrałem to
???
ze wzgledu na potrzebe shela przez usluge ltsp?

> Są automagicznie ładowane przez linuxrc, nie ma problemów z żadną
> standartową sieciówką, ja robiłem testy na rtl8139, sis900, ne2k-pci,
> 3c509, 3c905 oraz ne

testy robiles na distro-jajcach?
(upewniam sie po prostu)

> imo to jest strata czasu, przy tych zastosowaniach raczej
> optymalizacja architekturowa jest bezsensem
hmmm..moze tak: 1)- to sa Xy - czesto te z distro sa lepsze
(podmienialem)
2)jak sie jedzie na cienkim P60 to 5% szybciej po stronie Xservera
byloby mile

> o, tutaj masz rację, chociaż - core + x + fonts + kernel + local_apps
> zajmują tylko 50 MB ... Czy jest sens się bawić w zmniejszanie robiąc
> sobie kłopotu ? imho nie, to naprawde jest dobrze dopracowane, można
> w %{_ltspdir}/etc/rc.local dodać info że jest przystosowane do pracy
> z PLD i wór ;)

> Kto na to znajdzie czas ? :)
..imho to by jednad dalo wymierne zyski + nowsze sterowniki, a czas?
to jest do zrobienia chyba tylko przy okazji instalatora