Krótkie sprawozdanko z upgradu kde z 3.0.5 na 3.1.1 z ready na i586

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Nie, 13 Lip 2003, 13:44:41 CEST

Dnia sob 12. lipca 2003 11:35, Paweł Gołaszewski napisał:

> Leży w ready.
OK. Sprawdziłem. I od razu uwaga - nie całkiem działa. Stary przestał również
działać. Objaw jest taki - konfiguracja smb.conf z Centrum Sterowania działa
(w trybie administratora) - ale nie wiem czemu nie jest restartowana samba (a
zawsze do tej pory była), natomiast nie działają 2 rzeczy:
- konqueror udostępnione przez sambę katalogi pokazywał z taką
charakterystyczną ikonką - teraz już tego nie robi
- przy próbie udostępniania katalogu w sambie - wszystko jest ok do momentu
gdy wylatuje okienko do podania hasła root-a (żeby skopiować plik z katalogu
tmp na /etc/samba/smb.conf). W pliku w katalogu /tmp jest poprawnie - jest
dopisywany nowo udostępniany katalog, natomiast nie wykonuje się to
kopiowanie - jak popróbowałem strace -f konqueror to dopatrzyłem się, że
zatrzymuje się w tym momencie na jakichś timeoutach z selecta i ileś tam razy
ponawia próby - najwyraźniej nie wiem czemu ma problemy ze skopiowaniem
pliku. Samby oczywiście również nie restartuje.
Tak więc wszystko to wygląda na jakiś problem w tej wersji KDE i wykonaniem
komendy w shellu roota ..... W KDE3-packu z ftp.blysk... działało to
poprawnie. Co jeszcze mogę zrobić, żeby lepiej namierzyć o jest grane ?

> Nie do mnie pytanie - kiedyś miałem to samo pytanie to dostałem odpowiedź,
> że się czepiam :D
Coś sobie kojarzę taki wątek - ale tam raczej bardziej chodziło o to, czemu
nie ma strony w cvs-ie :) I pamiętam że Sergiusz coś tam napisał o
umieszczaniu strony - ale dla mnie jest to baardzo mętne i niejasne i jakoś
nie mam czasu i ochoty przegryzać się przez parę kilo dokumentacji :) W
starym serwisie umieszczenie czegokolwiek na stronie byo jednak duużo
prostsze :) A podobno teraz miało być w PLD lepiej ze wszystkim ....
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org