Krótkie sprawozdanko z upgradu kde z 3.0.5 na 3.1.1 z ready na i586

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 13 Lip 2003, 21:02:56 CEST

On Sun, 13 Jul 2003, Jacek Rzęsista wrote:
> OK. Sprawdziłem. I od razu uwaga - nie całkiem działa.

hhmmm - u mnie wydaje się działać...

> Objaw jest taki - konfiguracja smb.conf z Centrum Sterowania działa (w
> trybie administratora) - ale nie wiem czemu nie jest restartowana samba
> (a zawsze do tej pory była),

U mnie jeste restartowana. Z dziwnych rzeczy dodawana jest
nie-rozpoznawana opcja max packet. Co to takiego? W nowej sambie jest?

> natomiast nie działają 2 rzeczy:
> - konqueror udostępnione przez sambę katalogi pokazywał z taką
>   charakterystyczną ikonką - teraz już tego nie robi

U mnie też nie pokazuje. Poszukaj czemu :)

> - przy próbie udostępniania katalogu w sambie - wszystko jest ok do
>   momentu gdy wylatuje okienko do podania hasła root-a (żeby skopiować
>   plik z katalogu tmp na /etc/samba/smb.conf). W pliku w katalogu /tmp
>   jest poprawnie - jest dopisywany nowo udostępniany katalog, natomiast
>   nie wykonuje się to kopiowanie - jak popróbowałem strace -f konqueror
>   to dopatrzyłem się, że zatrzymuje się w tym momencie na jakichś
>   timeoutach z selecta i ileś tam razy ponawia próby - najwyraźniej nie
>   wiem czemu ma problemy ze skopiowaniem pliku. Samby oczywiście również
> [...]

U mnie to działa.

> Tak więc wszystko to wygląda na jakiś problem w tej wersji KDE i
> wykonaniem komendy w shellu roota ..... W KDE3-packu z ftp.blysk...
> działało to poprawnie. Co jeszcze mogę zrobić, żeby lepiej namierzyć o
> jest grane ?

nie wiem - szczególnie, że u mnie to działa...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...