Krótkie sprawozdanko z upgradu kde z 3.0.5 na 3.1.1 z ready na i586

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Nie, 13 Lip 2003, 22:02:22 CEST

Dnia nie 13. lipca 2003 21:02, Paweł Gołaszewski napisał:

> hhmmm - u mnie wydaje się działać...
i686 czy i586 ? U mnie jest to i686.  Jeżeli też masz i686 to podaj jakie
pakiety kde masz zainstalowane (może przy upgradzie "moją" metodą poldek
wyciął mi coś jeszcze, czego nei zauważyłem :)

> U mnie jeste restartowana. Z dziwnych rzeczy dodawana jest
> nie-rozpoznawana opcja max packet. Co to takiego? W nowej sambie jest?
Ten max packet też nie wiem co to jest :) A w Ra ta samba taka stara znowuż
nie jest ;P

> U mnie też nie pokazuje. Poszukaj czemu :)
Hmmm, żebym to ja wiedział jak się do tego zabrać :(
Wiem tylko tyle, że w KDE3-packu z "błyska" pokazywało :) I to jest mój jedyny
trop :)
A tak poza tym - jak ogólnie się zapatrujesz na tego plugina ? ;)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org