Obecny stan dystrybucji, czyli PLD w lipcu

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 14 Lip 2003, 00:37:41 CEST

On Mon, 14 Jul 2003, Jakub Bogusz wrote:
> Oprócz postgresa i pewnie paru innych rzeczy o których w tej chwili nie
> pamiętam. Na pewno nie ma sensu się pakować w postgresa 7.2 przy nowych
> instalacjach.

Jasne - pack miał być. Ktoś(TM)...
To jest akurat kwestia security.

> Jądro też lepiej mieć od razu nowe niż jakiś czas później migrować. Z
> php podobnie.

Z innej strony - wolę mieć działający system niż coś co ma potencjalne
problemy. Kwestia podejścia. Ten system tak czy inaczej będziesz musiał za
jakiś czas upgradować, nie ważne czy teraz będzie super-hiper nowy czy
nie.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...