[negocjacje?]

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 20 Lip 2003, 18:24:49 CEST

On Sun, 20 Jul 2003, Sergiusz Pawlowicz wrote:
> Sorry, wiesz znakomicie, że nie ma mnie na tej liście,

I co z tego? Przecież i tak byś to prędzej czy później przeczytał.

> i na dodatek jak sam piszesz, jeszcze zabraniasz mi tam się znaleźć -
> nie życzę sobie tego.

Nie musisz. Zapisać się nie zabraniam.

> Sprowadzając dyskusję do poziomu: "Marcin i Sergiusz nie mogą",
> powodujesz personifikację problemu, dajesz Tomkowi do ręki argumenty
> pozamerytoryczne, akceptujesz ataki personalne. I to na dodatek
> skierowane w nieobecnych, którzy nie mogą się bronić.

Wiesz? Myślałem, że jesteś rozsądny. Marcin *doskonale* zrozumiał dlaczego
nie powinienbył wziąć udziału. Zapisał się po zaproszeniu od Tomka.

Właśnie przez taki pieniactwo _sugerowałem_ , żeby ciebie nie było wśród
negocjatorów. I tak, to jest personalny konflikt w tym punkcie.

Proszę, nie udawaj mniej inteligentnego niż jesteś...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...