uhm - APEL

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Czw, 24 Lip 2003, 09:02:56 CEST

Paweł Gołaszewski wrote:
> On Wed, 23 Jul 2003, Andrzej Zawadzki wrote:

Przede wszystkim to chyba nie przeczytałeś wątka od początku...

> Jest i działa - IMHO całkiem dobrze.

A czy ja napisałem, że nie działa?!?!

> Zdefiniuj staroć.

;-)

> Serwer powinien być przede wszystkim stabilny i bezpieczny. Potem dopiero
> nowoczesny. Więc chrzanisz :P ;)

Pewnie tak... ;-) ale serwer na "świat" bez iptables to... - a tego w
*standardowym* RA nie ma!!!
BTW tak się zawsze zastanawiałem... dlaczego developerzy uparli się na
2.2 bo o ile ja pamiętam to od kiedy Marcelo przejął 2.4, a Alan zaczął
mu pomagać, to oprócz jednej wtopy zaczęło być po prostu dobrze!
Ale OK 2.2 stabilne jest!

> ...ciekawostka...

Z mojego pkt. widzenia! Pewnie, że działa OK, ale zrozum, że użytkownik
końcowy czyli ja chce mieć np. nowe KDE, które jest lepsze, bo jest
lepsze i lepsze ;-)

> 1. Nie zauważyłem
> 2. Jeżeli tak to czemu _nigdy_ tego nie zgłosiłeś?

> Bzdura.

O czymś nie wiem?

> Mozilla jest już nowsza, a w planach mam jeszcze nowszą.

:-)

> Nieporozumienie.
> RA nie będzie nigdy już rozwijane w takim tempie jak ci się marzy - to nie
> jest jego rola.

Tylko ja nie napisałem, że wymagam od RA nowości!!!

> AC będzie brało z HEAD.

I bardzo dobrze!!! I tak powinno być!!! Tylko... ile czasu minęło żeby
się to wyklarowało?
Wiem, zaraz ktoś wyskoczy, że sam mogłeś i pewnie będzie miał rację ale
jak dla mnie użytkownika to te wieczne pyskówki między developerami
storpedowały prace!!! I o to mi najbardziej chodzi w moim apelu, a nie o
wytykanie, że RA jest do d...

> Nie rozumiem więc o co ci chodzi.

Ja chyba też...

ps. Jesteś w Gdańsku? Może piwko i pogadamy? :-)