uhm - APEL

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Czw, 24 Lip 2003, 10:55:11 CEST

Jacek Rzęsista wrote:
> Dnia czw 24. lipiec 2003 10:02, Andrzej Zawadzki napisał:
> [CIACH]

> Hmm, używam na kilku desktopach ext3 + 2.4.19 z RA-Pack i nie miałem problemów
> z ext3. Jakoś nigdy nie miałem przekonania do reisera czy xfs-a bo dużo
> słyszałem o "wysypkach" dyskow na tych filesystemach .... Czemu uważasz, że
> ext2 ma błędy ?

Teraz nie pamiętam dokładnie... ale kiedyś toczyła się dyskusja na LKML
o jakichś błędach ext2 i z tego co pamiętam to developerzy o tym widzą,
że tak jest i już ;-) (coś z przenoszeniem plików i zwalnianiem inodów
lub koło tego - LKML nie czytam ale Kernel Traffic regularnie :-)

> A te wtopy z ext3 to były na bodajże 2.4.20 :)

Nie! Wcześniej 15, 18 - pamiętam, że błąd był krytyczny...

Reiserfs też :-)