fwd: blues -> radzio: Re: SOURCES: lurker-www_path.patch (NEW)

Radosław Kintzi lists w eth0.prv.pl
Sob, 7 Cze 2003, 20:19:44 CEST

----- Forwarded message from Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl> -----

On Sat, 7 Jun 2003, Radosław Kintzi wrote:
> Racja. /var/www - to katalog z zasobami. Katalog domowy miał być albo /,
> albo /usr/share/emtpy (czy jakoś tak). Wszystko jasne :)

oj - pokręciłeś trochę :))

/ i /usr/share/empty (chyba /var - nie pamiętam teraz) to było dla userów,
którzy *nie* potrzebują katalogu domowego :) Przy apache to raczej tak nie
jest. Czasem się oddaje administrację zasobami.

(...)