kwiatki

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Sob, 14 Cze 2003, 12:34:18 CEST

On Sat, 14 Jun 2003, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:
> Do stwierdzenia: i tak sie nie uda, to po co sie angarzowac ...

Moje zaangażowanie ma nic wspólnego z tym czy uważam, że to się uda czy
nie. Wynika tylko z czasu i sił.

> Tak podchodzisz Ty i pare innych osob.

Mogę mówić tylko za siebie, więc nie obarczaj mnie odpowiedzialnością za
innych.

> Owszem mozliwe, ze z duzym. Wiesz, ja tez mam swoje zycie prywatne, a za
> robienie PLD NIKT mi nie placi, robie to w swoim czasie wolnym .... Wiec
> jak mam do wyboru isc z żoną i dzieckiem na spacer, czy dłubac przy PLD
> to PLD laduje "na smietniku" ....

Ale o co ci chodzi? Ktoś ci _każe_ to robić? Nie.
Tak jak (chyba) wszystkim tutaj.
Nie masz ochoty robić? Nie ma sprawy, żona będzie zapewne szczęśliwa :)

Wygląda jakbyś miał do kogoś pretensje... w sumie nie bardzo rozumiem o
co... Nie napisałeś tutaj niczego w czym chciałbyś pomocy, co jest do
zrobienia, etc.

Może należy się jeszcze raz do łóżka położyć i wstać *prawą* nogą ? 8-]

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...