kwiatki

Sob, 14 Cze 2003, 13:45:44 CEST

> Do stwierdzenia: i tak sie nie uda, to po co sie angarzowac ...
>
> Tak podchodzisz Ty i pare innych osob.

Twoje terminy byly od poczatku nierealne, co sam dalej przyznales.
Zatem co mialo na celu ich postawienie ?
1. wynikaly z braku realizmu, czy
2. bylo proba wymuszenia czegos na innych ?

I jedno i drugie ma prawo sie innym nie podobac.

> Owszem mozliwe, ze z duzym.
> Wiesz, ja tez mam swoje zycie prywatne, a za robienie PLD NIKT mi nie placi,
> robie to w swoim czasie wolnym ....
> Wiec jak mam do wyboru isc z żoną i dzieckiem na spacer, czy dłubac przy PLD
> to PLD laduje "na smietniku" ....

I to jest sluszny wybor.

Tak samo jak twoim wyborem bylo, ze chcesz stawiac buildery samodzielnie.
[ inna sprawa, ze nie bylo zbyt wielu chetnych, zeby to ciagnac, ale ty tez
  raczej od nikogo pomocy nie oczekiwales ]

  phone (48)(58) 347 14 61