kwiatki

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Sob, 14 Cze 2003, 13:44:12 CEST

On Sat, 14 Jun 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
[...]
> Twoje terminy byly od poczatku nierealne, co sam dalej przyznales.
> Zatem co mialo na celu ich postawienie ?
> 1. wynikaly z braku realizmu, czy
> 2. bylo proba wymuszenia czegos na innych ?

Te terminy byly i sa realne pod warunkiem ze sie chce ...

> I jedno i drugie ma prawo sie innym nie podobac.

Moze bardzie proba zawstydzenia - ale  ...

> I to jest sluszny wybor.
>
> Tak samo jak twoim wyborem bylo, ze chcesz stawiac buildery samodzielnie.
> [ inna sprawa, ze nie bylo zbyt wielu chetnych, zeby to ciagnac, ale ty tez
>   raczej od nikogo pomocy nie oczekiwales ]

Owszem bylo to moim wyborem, co do pomocy, to mecze konkretne osoby
(vide dzis Wiget)
bo nie moglem sie doprosic o postawienie builderow i dostep do nich

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}