buildlogi oraz RA-1.1

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Sob, 21 Cze 2003, 16:37:15 CEST

On Fri, Jun 20, 2003 at 05:00:43PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> jesteś w stanie to zrobić?

Nie bardzo, właśnie na tym się wywaliłem.
Testowanie skórek to nie jest dla mnie robota.
Zwłaszcza, że trzeba się przedzierać przez jakieś strony, żeby się
doszukać odpowiedniej wersji, pliki przeważnie nie są wersjonowane itp.

Pamiętam, że po upgrade mozilli 1.0->1.2 komuś przestał działać jakiś
motyw (NegativeModern?), znalazłem nowszą wersję, ale i tak była do
mozilli 1.1, a nie 1.2.

Może da się namówić tego, co te dodatki kiedyś spakietował? (jojoro)

> Ja zacząłem samą mozillę kompletować i tagować, ale to bardzo uciążliwe.
> builder-owi brakuje to co zgłaszał kiedyś ankry przy sporach z kloczkiem -
> tagowania rzeczy nie-na-HEAD.

Nie builderowi, tylko zasobom.
Swoją drogą chyba się da otagować/zbranchować builderem z --date (i ew.
-r RA-jakiś-branch... chyba że brancha też ktoś usunął/przesunął w inne
miejsce), i najwyżej poprawić dla pojedynczych plików?

> Jeżeli ktoś jest w stanie pomóc i otagować na przykład galeona, skipstone,
> light, whatever tagiem MOZILLA-1_2_1 byłbym wdzięczny. To pomoże trochę...

Jeszcze nautilus. Tyle mogę zrobić... ale w tygodniu, a nie na modemie.

> tak - to nowsze jest fajne całkiem, ale niestety momentami inaczej się
> zachowuje, więc do RA bym nie dawał. Na przykład standardowo raportowanie
> o błędach w formie komunikatów na stronie jest inne...

Standardowo to jest wyłączone ;)
I tak ma być. Na produkcji błędy do logów, a nie na stronę.