quake STABLE

Pią, 7 Mar 2003, 14:00:59 CET

> Trzeba dać różne License dla binarek i pakietu z danymi shareware.
> IIRC sam engine jest na GPL?

A czy w takim razie w ogole wolno nam trzymac quake106.zip (zawierajacy
pak-a) w CVSie ?
De facto, dystrybuujemy zawartosc CVSu poprzez dostep anonimowy.

> Z jakiej racji? GLX jest m.in. po to, żeby programy userlandowe działały
> z użytkownika. Coś jest skopane i należy to poprawić zamiast obchodzić.

I jeszcze jedno. Czy to jest rzeczywiscie konieczne ? :

: BuildRequires:  XFree86-driver-nvidia

U mnai sie zbudowal ze zwyklym X-owym OpenGL. Ale nie mam teraz mozliwosci
sprawdzic, czy dziala.

  phone (48)(58) 347 14 61