Buildery dla AC - przem

Czw, 27 Mar 2003, 11:07:19 CET

> hmm - o ile aktualna wersja jest duzo bardziej dopracowana, bo byla
> praktycznie uzywana i wychodzily pewne problemy i byly latane, to SQL
> jest w fazie pomyslow tylko... pytanie czy jednak w aktualnej wersji nie
> zblizamy sie do jakichs ograniczen, ktore moze byc ciezko obejsc... a w

Tak. Powtaje problem efektywnego transmitowania duuuzych plikow (100+ MB) w
przypadku braku bezposredniego polaczenia. Poczta tu zawodzi. Ciekawe, czy
wymyslisz w jaki sposob baza SQLowa moglaby tu pomoc ;)

> wersji SQL mimo iz trzeba by ja zrobic od zera, to pewne rzeczy moznaby
> rozwiazac dosyc elastyczniej... ale przyznam, czego pewnie oczekiwales,
> ze aktualnei nie zglebilem dokladnie aktualnego mechanizmu builderow,
> wiec mozesz mi smialo zarzucic ze nei wiem jak to teraz dziala. ale sie
> dowiem ;>

[...]
> tak, ale w tej sytuacji jak bedziesz mial powiedzmy 200 stacji, ktore

Malo prawdopodobne. Zauwaz problem zaufania. Musi dzialac ono w obie strony:
- puszczajacy zlecenie musi miec zaufanie do administratora buildera
- administrator buildera musi miec zaufanie do puszczajacego zlecenie.

Jak ten problem zniknie, byc moze temat wroci. Na razie go nie ma.

  phone (48)(58) 347 14 61