Gnome 2.2.x

Czw, 27 Mar 2003, 20:12:41 CET

On/Dnia Thu, Mar 27, 2003 at 07:58:52PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote/napisał(a)

> Arek wiesz coś na temat planów ? (skoro wypowiadasz się w ten sposób to
> najwidoczniej musisz cos wiedziec :->).
Wiem tyle, że ich nie ma więc nie ma sobie nawet co zaprzątać głowy.

> Po drugie. Trzymanie sego rodzaju porządku i/lub nie powiększanie ponad
> miarę bałaganu jest celem samym w sobie niezależnym od etapu prac.
> Dzięki temu na kazdymn etapie można będzie wyprodukować w miarę kompletne
> zasoby.
Masz tagi i -D w cvsie od tego. Bez problemu wygenerujesz to co chcesz.

> Do tej pory nie były produkowane zasoby pod Ac. To jest to co w tym
> momencie ingnorujesz wprost.
Były pod Ra.

> To że obecna sytuacja jest dla CIEBIE wygodna nie zmienia tego że to ma
> nie tylko TOBIE służyć i/lub jak wolisz nie mozesz w czambuł IGNOROWAĆ
> tego co się dzieje w tym co robimy.
Dla mnie to różnica jest taka, że trochę więcej muszę dopisać w cmdline.

> TRo co proponuję jest swego roddzaju KOMPROMISEM dzieki któremu można
> pogodzić różne opcje.
Jakie opcje?
Masz brancza GNOME_2_0, GNOME_2_2 i na HEAD obecnie gnome 2.3.

> Jezlei chcesz ignorować potrzeę istnienia
> kompromisów to nie ma sprawy (moja reakcja bedzie taka sama jak w
> poporzednich przypadkach: ignorowanie osób które nie są zdolne do
> kompromisu i/lub ignorują fakty wskazujace na to że taki kompromis jest
> potrzebny).
Może dlatego, że nie podałeś ani po co taka potrzeba istnieje ani jakie
to są fakty.

> Gdyby ktoś wziął się do tego porządnie i regularnie rezerwujać regularne
> budowania z etykiety DEVEL to cała sprawa byłaby prostrza i bardziej
> jednoznaczna.
W PLD nikt się za nic porządnie nie bierze. Przykład - pld-builder nowy
który ma tylko pokaźne TODO i nic więcej.

> Budowanie dla Ac bezie sie odbywać z etykiety STABLE.
> Jeżeli Ac bedzie mogło byc budowane z etykeity nic nie stoi na
> pzreszkodzie żeby Nest było budowane wedle analogicznych regół.
Nest nie potrzebuje jakichś konkretnych reguł gdyż jest to pole testowe.
Obecnie te reguły są równoznaczne z tym co wykona jedna z ok. 5 osób
mających prawo wysyłać buildrequesty.

> Wiecej .. jednoznaczne budiowanei Nest z DEVEL pomogłoby wszytkim którzy
> do nest chcą siegać bezposrednio do cvs-a.
Zapomnij. Nie będzie czegoś takiego w Nest - to nie jest dystrybucja, a
tylko zestaw pakietów (niekoniecznie działających choć jak praktyka
pokazuje działają całkiem nieźle).

> kloczek

anyway z mojej strony eot. nie ja dłubię w gnome 2 (ani nie Ty :)

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux