Gnome 2.2.x

Czw, 27 Mar 2003, 20:23:03 CET

On Thu, 27 Mar 2003, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
[..]
> W PLD nikt się za nic porządnie nie bierze.

Mówisz za siebie czy za wszystkich ?

> Przykład - pld-builder nowy który ma tylko pokaźne TODO i nic więcej.

I nie ma przykładów rzeczy wykonanych porządnie ?
Czy może wychodzisz z założenia że "łyżka dziegciu wystarczy na beczkę
miodu" ?

> Nest nie potrzebuje jakichś konkretnych reguł gdyż jest to pole testowe.

Nest nie jest jedyną rzeczą która jest opracowywana w cvs.

[..]
> anyway z mojej strony eot. nie ja dłubię w gnome 2 (ani nie Ty :)

Arek lepiej poprostu napisz wprost że nie zamierzasz uzwzględniać niczego
po za długością własnego nosa i że rzadasz żeby wszyscy
podporżadkwoawywali się temu co zameirzasz. Tak przynajmniej bedzie
wiadomo o co chodzi.