Gnome 2.2.x

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Czw, 27 Mar 2003, 20:27:53 CET

On Thu, Mar 27, 2003 at 08:23:03PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Arek lepiej poprostu napisz wprost że nie zamierzasz uzwzględniać niczego
> po za długością własnego nosa i że rzadasz żeby wszyscy
> podporżadkwoawywali się temu co zameirzasz. Tak przynajmniej bedzie
> wiadomo o co chodzi.

Spróbuj popatrzeć coś poza *Twoim* nosem. Osoby grzebiące w GNOME już
się wypowiedziały (i, niespodzianka, mają koniec nosa dokładnie w tym
samym miejscu co Arek a nie co Ty).

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h