Gnome 2.2.x

Czw, 27 Mar 2003, 21:11:45 CET

On Thu, 27 Mar 2003, Michal Moskal wrote:

> Spróbuj popatrzeć coś poza *Twoim* nosem.

Próbuję. Proponuję konkretne rzeczy.
W odzewie widze tylko coś na kształt "spadaj".

> Osoby grzebiące w GNOME już się wypowiedziały (i, niespodzianka, mają
> koniec nosa dokładnie w tym samym miejscu co Arek a nie co Ty).

Osoby grzebuiące w GNOME (pomijając to że jak na razie jesteś drugą osobą
która próbuje się wypowiadać po tym jak przedstawiłem powody dla których
pewne korekty stylu dizałanai na dłuższą metę są potzrzebne czylui reszta
ejszcze nei maiała szans sie wypowidzieć) nie mogą ignorować tego że to
czym sie zajmują nie jest pempkiem śiwata. Na razie po za zapewnieniami,
że GNOME owym pempkiem jest nic nie widzę. Mówiąc inaczje nie ma zadnej
dyskusji czty kontrpropozycji załatwiającej sprawę inaczej po za próbą
zignorowania faktów które wymieniłem.

Nie zamierzam ignorować Nest. Zamierzam znaleźć pewne regóły działania
dzięki którym będzie możliwe efektywne rozwijanie Ac.
Jeżeli takowych regół nie wypracujemy wspólnie w wyniku dyskusji to
zawsze istniejeją jeszcze sirodki techniczne w postaci ACLi za pomocą któych
można zablokować zapis na HEAD. Nie chcę po to siegać dlatego zamiast tego
próbuję rozmawiać o tym.
Powtrzam: próbuję bo jak na razie owa rozmowa w sposób odpowiedzialny i
rozważny nie jest podejmowana.

To co proponuję jest proste jak cep. Sam tego typu rygorom podaję się za
kazdym razem kiedy wysyłam zlecenie (mowa o regularnym tagowaniu) więc nie
próbuj takzę wciskać że jest to coś neiwykonalnego czy niebotycznei
trudnego. Mzoe Ci sie nie chieć tego robić (czy w ranmach grupy
pracujacej nad Neset nei ma osoby czy osób które na zmianę choćby
zajmowałyby się tym rególarnie) ale to już osobna sprawa. O tumiwisiżmie
nie mam zamiaru dyskutować.