Gnome 2.2.x

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Czw, 27 Mar 2003, 21:19:58 CET

Dnia czw 27. marca 2003 21:11, Tomasz Kłoczko napisał:
(...)
> Osoby grzebuiące w GNOME (pomijając to że jak na razie jesteś drugą
> osobą która próbuje się wypowiadać po tym jak przedstawiłem powody dla
(...)

To moze ja tak niesmiało (chociaz nie grzebie w g2 ale agresywnie
korzystam z pracy grzebiacych).
Z tego, co rozumiem, to argument za pozostawieniem g2.2 na head jest taki,
ze bedzie łatwiej to posyłać na buildery Ac (jak tylko będą). Otóż imo
posyłanie g2.2 na buildery Ac nie ma sensu, gdyż ztc widzę u siebie -
g2.3 juz działa całkiem dobrze (lepiej od g2.2) i na binarki g2.2 juz w
tej sytuacji nie bedzie zapotrzebowania.

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl