Gnome 2.2.x

Czw, 27 Mar 2003, 21:36:25 CET

On Thu, 27 Mar 2003, Adam Gorzkiewicz wrote:

> Dnia czw 27. marca 2003 21:11, Tomasz Kłoczko napisał:
> (...)
> (...)
>
> To moze ja tak niesmiało (chociaz nie grzebie w g2 ale agresywnie
> korzystam z pracy grzebiacych).
> Z tego, co rozumiem, to argument za pozostawieniem g2.2 na head jest taki,
> ze bedzie łatwiej to posyłać na buildery Ac (jak tylko będą). Otóż imo
> posyłanie g2.2 na buildery Ac nie ma sensu, gdyż ztc widzę u siebie -
> g2.3 juz działa całkiem dobrze (lepiej od g2.2) i na binarki g2.2 juz w
> tej sytuacji nie bedzie zapotrzebowania.

Inaczej. Na ile zmiana na wersje 2.3 w tych kilku pakietach wpływa na to
czy kompiluje się reszta czyli czy nie wprowadza tu po mimo pewncyh
korzyści więcej zamieszanai w reszcie zasobów ?

Tak czy inaczje metodologia grupowanai wiekszych zmian poprzez w
pierwszych momencie wprowadzaniem ich na brancha IMHO jest jak najbardziej
aktualna i *powinna* stać się *NORMALNĄ* a nie wyjątkową praktyką.
Mozemy uznać że w tym wypadku jednak jest to zasdadne żeby sie nei bawić z
branchami ale to nei zmienia i tak całej kwestji które od samego GNOME 2.3
jest kompletnie niezależna.

Tego typu podeście musi być elementem ogólnej racjonalizacji większych
zmian. Jezlei komuś nie chcę się wykonywać łaczenai branchy na HEAD po ich
wstepnym opracowaniu to w razie czego jestem w stanie wziąć to na siebie
wykonując to przed posyłaniem całości na buildery (dla mnie nie będzie to
stanowić jakis dużych dodatkowych komplikacji).

Ważne jest w tym wszyztkim żeby jednak pewne absolutne minimum
racjonalnosci podczas wąłsnei takich większych zmian utrzymywać i/lub to
co proponuje bynajmniej nie jest wymierzone w kogoś konkretnie (żeby komuś
uprzykrzyć życie .. co mam nadzieje jednak jasno wynika z tego co już na